14.1.2014
IC71 veturi Sr1 3090. Siirrossa 2x Ed*
5.3.2014
IC916 kokoonpano Sr1 + Ei(p(t)) + R(b)kt + Ex(pt) + Ed(f)s + Ed + Ed
H720 kokoonpano Dv12 + Ei (?) + EFit(i) + E(i)p (?)
IC74 kokoonpano Sr1 (3054?) + Expt + Ex + Rx + Edfs + Ed + Edb
H720:n saavuttua tunnistamattomaksi jäänyt tavarajuna saapui (lännestä?) Pieksämäelle ohittaen aseman ja jatkaen ratapihan suuntaan. Vetäjänä toimi Sr1 (3087?) ja vaunusto Tabd/Tad(ds)-tyyppistä.
S81 kokoonpano 1x Sm3.
23.3.2014
IC66:n ravintolavaunu oli Rk. S75 lähti liikkeelle ennen opasteen vaihtumista.
17.4.2014
Tunnistamattomaksi jäänyt täysi raakapuujuna ohittaa Pieksämäen aseman tullen ratapihan suunnasta. Veturina Sr1 3029. Numero 58522, tarkistettu jälkeenpäin avoimesta datasta.
Move90 havaittu Pieksämäellä,
Ratojen rungot olivat iltapäiväruuhkassa rataosien tyypillisiä runkoja lukuunottamatta IC73:n mukana kulkenutta ylimääräostä Ex(pt) vaunua.
14.5.2014
Havaittu Mikkelissä Tte-24 raiteella 656.
IC66:n kokoonpano ei tullut kirjattua ylös. IC707:n kokoonpano näkyy kuvassa.
4.6.2014
IC71:n mukana siirrossa Edfs.
IC68 veturina Sr1 3094.
1.8.2014
31.7.2014 myrsky katkaisi S75:n jälkeen KV-MI-radan.
1.8.2014 aamulla S70:ssä saapui IC2-runko, sillä S79 ei ollut edellisenä iltana päässyt Kajaaniin.
IC69 lähti reilusti myöhässä kyseisellä IC2-rungolla. Lähtö tapahtui vasta IC74:n saavuttua, veturina oli Sri.
Ilmeisesti S70:n mukana saapui Sr2, mutta tämä jäi vielä Mikkeliin.
IC74:n mukana saapui Nom. IC74 kääntyi junaksi IC71.
Kouvolassa IC69:n mukana tullut runko lähti junassa IC68.
IC74:n matkustajat ohjattiin myöhässä kulkevaan IC6:en.
Pasilassa havaittu viimeinen punainen pendolino, Sm3 7×18.
PSLA:ssa seisoi Hkb-sukuisia vaunuja sekä PMR:n kalustoa.
Ilmalassa havaittu Otso35robot. Itäreunan raiteilla seisoi myös lähiliikennevaunuletka, jossa oli myös agregaatteja sekä A17.
PSLT:n ja PAU:n vaihtotyöt 17-19-välillä suoritti Dr14 1852.
22.8.2014
IC71 ja IC74 ajettiin molemmat ERd-rungolla.
Kouvolassa IC74:n saapuessa oli raiteiden 5 ja 8 läntisillä lähtötolpilla Sr1-vetoiset tavarajunat odottamassa lähtölupia.
23.8.2014
IC77 ajettiin ERd-rungolla, kun taas IC78 ajettiin Rk-rungolla.
2.10.2014
S75:n runkona Sm3 7×15
IC66 vihertynyt Sr1 + ERd-runko
4.10.2014
Museojuna kävi viimeistä kertaa Otavan satamassa ennen radan sulkemista.
Numerolla 1950 Jyväskylästä Otavaan kokoonpanolla Dm7 4200 + EFiab 11594 + Dm7 4117 + Dm7 4135
Käytti numero 1953 Otavasta Hiirolaan.
IC71:ssä Sr1 ja Rk.
T2232 vedetty vihertyneellä Sr1:llä. Vaunusto tyhjiä Sp/Sps-raakapuuvaunuja.
9.10.2014
IC66-junassa Sr1 3097 + ERd + Edfs + Ed + Edb
20.10.2014
Sr1 3059 + Ed + ERd +Edfs + Ed + Edb
30.12.2014
Mikkelin varikolla oli
Tka7 190 + Kbp
Tka8 573 + T200-harjauskone
T2220:n (numero tarkistettu jälkeenpäin datasta) veturina punavalkoinen Sr1. Täysi raakapuujuna. Ohitti IC73:n jälkeen.
T2250:n (numero tarkistettu jälkeenpäin datasta) veturina vihervalkoinen Sr1. Täysi raakapuujuna. Kulki ennen IC706:a.